Då var det helg igen och inget som jag kommer märka av då jag precis som vanligt jobbar varannan helg - och detta är en sådan helg. Ska dock inte klaga för jag har haft tre stycken lediga helger på raken och kommer ha två stycken efter detta eftersom vi åker till London på vår jobbhelg så det känns nästan fånigt att klaga. Hoppas bara att helgen går fort så vi kommer närmre resan. Knappt två veckor kvar nu, tjoho!

Så vad har då skett denna vecka? Jo jag har jobbat alla dagar utom i onsdags då jag, Mickis och Emma tog min lilla taxibil till Farsta och gick loco i affärerna. Har precis kommit hem från USA men lyckades ändå handla för alldeles för mycket pengar, bra jobbat. Passade också på att växla in lite pund på Forex, så nu är det avklarat. Bara biljetterna som ska skrivas ut och tåg från Gatwick som ska bokas sen är vi good to go! Känns dock inte allt för kul att sätta sig i ett flygplan efter den senaste flygolyckan (eller om det nu var en olycka), inte när man är flygrädd som jag. Emma får nog hålla mig i handen/supa ner mig innan och på planet. 

Har också hunnit med en del träning, bland annat ett benpass som gav mig träningsvärken från helvetet. Idag är första dagen jag kan gå normalt och imorgon förmiddag är det på't igen. På söndag får det bli en pw om vädret tillåter eftersom gymmets öppettider inte klaffar med mina arbetstider på söndagar. Det värsta med imorgon är dock att Hart of Dixie sänder sitt absolut sista avsnitt imorgon, så jag kommer säkert att behöva sitta redo med ett hav av näsdukar när jag vaknar imorgon. Blev så fruktansvärt kär i den serien nu sista säsongen, den får mig att må så bra och nu är det över. Känns lite som när OC tog slut, alldeles för tomt.

Lovar bättre uppdatering nu hädanefter. Tänker jämt att jag ska blogga men så struntar jag i det. Nu ska det dock bli andra bullar!

Den nakna sanningen, denna kropp ska det bli ordning på. 13 dagar som rökfri! 

Kommentera

Publiceras ej