Det var ett tag sen nu. Har hänt en hel del sedan dess, både roliga och väldigt mycket mindre roliga saker.

Hade världens roligaste och spontanaste kväll på Utö på midsommardagen med Sofie och Fanny. Hade ju gått hem vid halv elva på midsommar för att jag kände mig hängig så när dem två kom med den briljanta idén att dra ut till Utö på lördagsförmiddagen var jag inte sen att hänga på. Vilken kväll/natt det var. Har inte haft så kul på länge, kommer bli riktigt svårt att toppa den kvällen den här sommaren. Allting var bara så lyckat, även om jag tappade min mobil och kanske var aningens för rund om fötterna på slutet. Otto Knows spelade också på bakfickan, vilket vi hade listat ut trots att det var hemligt (fast typ alla visste om det haha). Lite random sådär, men väldigt roligt.

Annars så ja, jag jobbar som vanligt. Om två veckor är det semester och som vädret sett ut på sistone kommer nog den semestern att spenderas i en solstol någon annan stans än i Sverige - tillsammans med Emma. Vi ville helst till Ibiza men det är helt urladda flygtider och flygbiljetterna kostar skjortan så vi tar nog en sista minuten isåfall. Funkade ju bra sist vi gjorde så, 4-stjärnigt hotell i Marmaris med all-inclusive för under 4,5 per skalle. Kan hoppas att det går att hitta något liknande denna gång, fast inte i Turkiet.

Imorgon blir det att umgås med mina vänner i hamnen på kvällskvisten och på lördag ska vi fira Mikaela (som fyller år idag!!!) i stan. Fullspäckad helg med andra ord. Hjälper dock till mot att hjärnan sprängs av alla tankar. Usch.

I brist på annat att berätta kommer här lite bilder från Utö. 

Kommentera

Publiceras ej