Har inte så mycket att säga om den här dagen mer än att den vart lugn. Slutade redan vid två och då drog jag hem och tog det lugnt. På kvällen nu körde jag slut på mig själv på crosstrainern i 45 minuter och nu ska jag straxt krypa ner under täcket, ska bara koka två ägg tills morgondagen! 

Tisdag imorgon då, vilket innebär min sista jobbdag innan semestern. Känns lite sjukt att säga att jag ska ha semester men det är typ så det är. När blev jag så vuxen haha? Skämt åsido men det känns så bra. Efter blir det ett ryggpass på gymmet, följt av packning och därefter ett till konditionspass på kvällen. Onsdagen kommer gå åt till att fixa med allt det sista, samt träna och säga hejdå till bland annat pappa. Får se om vi hörs imorgon annars hörs vi på onsdag! 
 
Denna människa är seriöst livets man.

Kommentera

Publiceras ej