Ni vet när man letat efter något typ jätte länge och det inte finns någonstans? Jag har letat efter en läpppenna från Mac vid namn Soar (en av de pennor Kylie Jenner så berömt sägs använda). Och den har inte funnits någonstans/vart slut jämt. I USA, i Sverige och i London. Så när jag var nära på att ge upp och beställa den så såg jag den igår på en hylla i Täby galleria. Var tvungen att förklara för kassörskan inne på Kicks där hur lycklig jag var över att äntligen få äga den där förbannade pennan haha. Helt sjukt hur besatt jag blivit av att ha målade läppar, för ett halvt år sen kände jag mig knappt bekväm i rött läppstift och nu äger jag flera olika nyanser av läppstift/läpppennor. Älskar det!

Så nu känner jag mig rätt komplett för tillfället. Och min sminksamlingen börjar kännas ganska hyfsad, köpte med mig massor hem från USA och fick med mig en ny mascara från Benefit när vi var i London. Utöver det fyllde jag på min garderob lite med bland annat en brun (fake)skinnjacka som jag lite oväntat blev helt kär i. Samt ett par shorts och lite annat. Så nu fattas bara två par pjucks jag trånar efter sen är jag nöjd ett tag haha. Att man kan bli så glad av shopping.

Ursäkta min målning, jag bara slarvprovade lite. Älskar färgen, dödligt snygg.
Provade en byxdress igår som jag kollat på länge men bestämde mig för att avstå. Nu ångrar jag mig dock lite haha..

Kommentera

Publiceras ej