Klockan är straxt efter sex och jag klev nyss upp, har haft massor svårigheter med att sova inatt. Drömt mardrömmar om att jag störtar i ett flygplan och dör, har vaknat stup i kvarten och trott att jag försovit och massor av annat. Kunde inte somna heller för låg bara och tänkte på dagens schema så blev helt snurrig i huvudet. Så man kan knappast kalla mig utvilad. Och då jobbade jag ändå kväll igår så var inte hemma förnst kvart över tio på kvällen..

Hela helgen ser likadan ut, jobb idag och jobb imorgon. Sex dagar denna vecka, så jag är glad att jag är ledig fram tills onsdag sen och dessutom är ledig nästa helg för det behöver jag. Planerar att åka in och spendera lite lön på bland annat ett par nya stövlar och en kappa, men vi får väl se. Prio ett är en ny telefon. Nu ska jag dricka kaffe, klä på mig och sen ska jag bege mig mot jobbet! Ha en bra lördag.

Fick en ny hårfärg i torsdag, är jätte nöjd. Syns dock inte så bra men det är en kall ombre.

Kommentera

Publiceras ej