Igår när jag och Emma tittade på Paradise Hotel passade jag på att skriva en Bucketlist. Något jag sagt åt mig själv att göra hur länge som helst. Jag är en människa som behöver ha mål/drömmar att sträva mot, även om jag är väldigt spontan av mig. Skrev ner ett helt A4 med saker jag vill göra innan jag dör. Vissa av sakerna vet jag att jag kommer att göra/uppleva, men jag tänker fan sträva mot att pricka av alltihop. "If you don't live for something, you'll die for nothing".

 Åka till Hawaii. Köra en Lamborghini. Hoppa fallskärm. Gå på Ultra i Miami och Tomorrowland i Belgien. Äga en Pomeranian (hunden). Köpa min egna LV-väska. Båtluffa i Grekland. Backpacka i världen. Bada med delfiner. Dejta Harry Styles/Justin Bieber (och ja denna är lite på skämt, men det vore ej fel höhö). Fira nyår i Las Vegas/New York - eller varför inte båda? Bli ekonomiskt oberoende. Gå med i 10 000-metersklubben. Åka på roadtrip genom USA.
 

Kommentera

Publiceras ej