Sitter och har en nostalgitripp framför tvn med pappa. Morden i Sandhamn har ju startat igen och det ger mig så mycket tillbakablickar från sommaren där ute för ett år sen. Så mysig ö!

Kom från gymmet vid nio efter ett kort men intensivt konditionspass. 30 min på cykel på lagom tungt motstånd och sedan 15 minuters intervaller - också det på cykeln. Ville spy där ett tag haha, har ju noll kondition! Men det var det lilla det fick bli idag, var trött och kände bara för att cykla bort lite kalorier för mycket efter veckans andra middag från thaien haha. Svårt att ha ångest då det är såååå gott! 

Nu har jag helg, vilket är så förbannat skönt att jag skulle kunna skrika. Långhelg kan man nästan kalla det, är inte tillbaka på jobbet förnst på måndag igen. Imorgon ska jag träna, åka och shoppa lite med mamma (tror jag) och sedan ska vi tjejer troligtvis in till stan  och äta/dricka lite drinkar någonstans. Som det ser ut nu blir det nog ingen utgång, men det vet man aldrig!

Nu ska jag hoppa in i duschen och krypa ned under täcket och glo film - bara för att jag kan!

Lika röd som spegeln

Kommentera

Publiceras ej