Ska alldeles straxt sova, då jag ska upp och träna med Fanny imorgonbitti, men väntar på att mina kakor ska bli klara på Hay Day (hehe) så att jag kan skicka iväg dem med båten. Vad beroende jag blivit alltså...

Var på gymmet nu på kvällen med Emma, körde ett så kallat cardiopass som gick as bra. Sprang 15, cyklade 25 och gick PW i 2,5 lutning. Avslutade med 2 min planka. Man hade nog kunnat vrida ur mig som en handduk, så svettig var jag haha.

Snart är det helg, den ska spenderas åt att fira vår kära Sofie som fyller 19 om exakt två min (min klicka är 23:58 när detta skrivs), så ser du detta så GRATTIS SOFFAN!!! I helgen ska du firas med dunder och brak, hurra hurra hurra!

Min första riktiga utgång i stan, på lördag då. Spännande. Hoppas på en lyckad kväll.

Hittade inga bilder på oss på denna lur (måste det bli ändring på) så fick bli en gammal goding, Oskar fick även vara ned. Stort grattis fina vän! <3

Kommentera

Publiceras ej