Godmorgon!
Sitter och dricker kaffe (vilket jag gör typ hela tiden nu för tiden), ska alldeles straxt gå och byta om för att cykla till jobbet. Ja ni hörde rätt, jag ska cykla. Jag hatar att cykla när det inte är sommar..

Gårdagen var lugn. Mitten av veckan så kan säga att jag var sjukt trött när jag klev upp. Gick halva dagen innan jag kom på fötterna igen och kände mig "med i matchen". Vi fick lära oss lite mer om företaget och så lite svårare bokningar. Älskar att göra bokningar, tycker det är skit kul haha! 

Drog hem, kollade Pretty Little Liars som vanligt på onsdagar och åt middag. Vid typ åtta, då jag borde vart helt färdig, fick jag för mig att jag skulle till gymmet. Fast jag lovat mig själv att ta det lugnt och gå och lägga mig nio. Sagt och gjort, tog bilen till gymmet. Cyklade ett intervallpass, körde mage och avslutade med tabataintervaller på löpbandet. Sprang bara sju minuter, men hade inte gymmet stängt då hade jag kunnat springa mycket längre. Energin tog liksom aldrig slut??

Nu måste jag dock snabba på, två dagar kvar på utbildningen för denna gång. Ska bli spännande att se vad vi har kvar att lära!



Kommentera

Publiceras ej