Undrar varför jag aldrig lägger mig tidigare. Så mysigt att bara ligga i sängen och invänta sömnen. För min del, som är en nattuggla, tar det dock halva natten. Men ändå! 

Så idag var första dagen på utbildningen. Spännande och nervöst. Tiden rullade förbi fort och innan man visste ordet av så hade en del satt sig och halva dagen gått. Visst det är ännu VÄLDIGT mycket kvar att lära och jag kan bara ana hur svårt det lär vara, men jag tycker än så länge det här verkar superkul! Klockan fyra var det slut för dagen, och jag kan säga att efter all info var jag tröttare än tröttast. Grinig också eftersom min visdomstand bråkar igen, den börjar alltid göra ont när jag ska göra något..

På kvällen nu var jag och Emma på gymmet. Vi båda var egentligen alldeles för trötta och omotiverade, men det gick ändå bra och jag var bra jävla slut efteråt. Så det känns alltid lika härligt efteråt. Älskar att träna på kvällarna, blir samma visa imorgon om ingenting annat dyker upp! Nu ska jag läsa igenom "läxan" vi fick idag och sen ska jag sussa. Imorgon blir en lång dag eftersom jag ska knalla ner till hamnen då ingen buss passar.. Men det är nyttigt med motion. Eller nått haha.

Gjorde en cappuccino idag, och när jag skummat mjölken formade den sig som en smilies. Kan inte låta bli att le åt den här bilden, den ser så söt ut haha!

Kommentera

Publiceras ej