En dag kvar till julafton och i skrivande stund har jag nyss kommit hem från att ha handlat de sista julklapparna. Äntligen. Nu ska jag bara slå in dem och sen kan jag slappna av. Har även hunnit med ett benpass på gymmet som jag var så slut efter att jag knappt kunde stå. Så nu kan jag ära julmat imorgon med extra gott samvete! Med andra ord har jag fått lite gjort idag, nu ska jag bara hinna bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och på juldagen, samt fixa sådant jag inte kommer hinna med på torsdag. Och så ska jag lägga mig tidigt så jag är utvilad tills jobbet imorgon.

Så än finns det lite kvar att göra denna dag. Men jag känner mig ändå rofylld och inte alls sådär julstressad. Fick ledigt på nyårsdagen också så jag behöver inte tänka på det något mer. Så nu ska jag bara jobba imorgon och på torsdag och sedan är jag ledig tills måndag och kan njuta ordentligt av mellandagarna innan nyår.

Tror inte vi hörs mer nu innan imorgon, med tanke på att när jag jobbat klart så åker jag direkt till min mormor och så lägger jag mig hyfsat tidigt på onsdag kväll så att jag inte har sömnbrist på juldagen. Med andra ord, GOD JUL på er!

Kommentera

Publiceras ej