Jag är nog världens värsta morgonmänniska. Kan försova mig fem dagar i veckan när det handlar om skola, har så svårt att gå upp på morgonen att det ibland känns läskigt att ha så lite kontroll över sin kropp när man är trött. Det är liksom fysiskt omöjligt för mig att gå upp i vissa fall.

Jag har alltid haft världens största komplex över mina lår, tycker dem är för stora, vill dock inte ha något massivt thigh gap (värsta idealet som finns) vill bara slippa att byxor går sönder för att de är för små runt låren men perfekta i midjan. Haha i-lands.

Jag har fortfarande ingen aning om va jag ska önska mig i studentpresent. Någon som har en idé?

Till hösten kommer jag att sluta rida. Bland annat för att jag ändå inte tänkt att satsa, och för att jag inte tänker kräva mina föräldrar på den summan pengar (kommer inte heller ha råd att betala själv). En del av mig kommer sakna det, en annan känner att det är lika bra.

Jag är världens mes när det gäller killar. Skulle aldrig få för mig att skriva först till en kille jag håller på och flirtar med. Jag vet inte varför men om jag gör det så får jag enorm ångest och ba: "I should'nt have done that" haha. Skit fånig.

Jag kan inte somna om tv:n är avstängd. Den måste vara på annars går det inte.

Jag önskar ibland att jag valt en annan linje och en annan skola, men jag är glad för de vänskaper som jag fått genom Nynäs Gymnasium. 

Kommentera

Publiceras ej