Som vanligt så är jag sämst på att uppdatera, men sitter knappt vid datorn längre och har inget internet så kan inte bjuda på några bilder typ. Aja kan dra en snabba om igår och idag.

Igår så var jag hos Emma hela dagen och firade henne och hennes storebror med deras släkt och så. Väldigt trevligt! Lite senare mötte vi upp Filbee och tog oss till Pelle och Victor innan vi drog till Aya. I början var det rätt segt men sen vart det roligare när det kom mer folk. Där vart vi kvar tills stängning då vi började knata hemåt, Emma gnällde hela tiden och jag höll på att få utbrott, men när vi går genom centrum kommer mamma åkandes (hon jobbar natt) och vi får skjuts hem. Helt underbart! Somnade gott gjorde vi. Imorse gick vi upp tidigt och åkte till Malva för att jag skulle rida. Ridhuset var tydligen upptaget fram tills halv två så vi fick göra det bästa av sitsen, tyckte hon skötte sig fint. Efter vi var klara och hade fixat och släppt ut Malva igen kom Emmas pappa och hämtade oss och så åkte vi förbi Ica och Kicks en snabbis. Jag lovar att Kicks kommer att bli min undergång, "råkade" köpa lite mer grejer än vad som var tänkt. Men ja så kan det bli! Var på påskmiddag hos mormor under kvällen och nu är jag hemma och har precis packat klart väskan. Skönt!

Längtar så mycket till att få komma bort. Jag bröt ihop under kvällen, efter att ha sagt hej då till pappa. Det gick liksom inte längre. Så ja, den här veckan ska bli underbar. Koppla bort allt och alla och endast umgås med den personen som alltid finns där i alla lägen. Oavsett vad vi gör så längtar jag efter att få slappna av. Vet inte när vi hörs nästa gång men lär vara mer aktiv på Instagram så följ mig där; Tjussefin.

Kommentera

Publiceras ej