Hej!
Precis kommit ur en varm och skön dusch! Ska snart bege mig mot Länna och köpa en ny skidjacka och kanske ett par pjäxor+skidor. På söndag morgon ger vi oss av, det ska bli så fruktansvärt skönt!

Åkte med Agnes upp till stallet där dem har sin fjording vid tio tiden imorse. Tänkte att eftersom jag inte vart i skolan på hela veckan kunde jag lika gärna vara ledig idag med, speciellt som jag hade lite feber igår morse. Vi red ut så att jag fick känna på Malva (deras fjording då) eftersom jag ska ha hand om henne imorgon och på lördag medans dem är borta. Ska bli jätte mysigt, det var en riktigt härlig ponny. Ridturen var skön eftersom vi hade vädret på vår sida, så emellanåt var det riktigt skön värme. Så tack Agnes för den ridturen, jag lovar att ta väl hand om er ponny!

Kommentera

Publiceras ej