Har precis lagt mig i sängen efter att ha varit på jobbet sedan sju imorse. Har ite kunnat fokusera och känt mig i vägen för allt och alla eftersom jag har en dum jäkla visdomstand som gör så fruktansvärt ont nere i vänster underkäke. Kan knappt tugga mat och det känns som om jag har en molnande huvudvärk hela dagen. Inte hjälper värktabletter heller. Var inte långt från att jag bröt ihop, så bad om att få sluta för att kunna lägga mig ner och försöka sova bort smärtan en stund. Känner mig dum men hoppas att dem löser det bra utan mig. Inatt ska jag och Matilda jobba nattmaten mellan 01.30-03.30 och sen är vi faktiskt lediga imorgon! Tror vi båda behöver det, särskilt Matilda som slitit som ett djur de senaste dagarna. Ambitiösa människa,

Får se vad vi hittar på imorgon, vi snackade om att ta färjan in till Stockholm för att titta i affärer men jag vet inte om jag är så sugen på det när jag knappt kan fokusera på någonting annat än min tand haha. Det visar sig väl. Nu ska jag lägga mig och vila ett par timmar för att orka med natten och sedan ska vi nog äta middag.

Ps. Måste säga att min spanskalärare hade vart stolt över mig, gått upp av mig själv varje gång alarmet ringt de senaste dagarna. Idag stod alarmet på 06.00 och vem kom upp? Jo jag! Hehe ;-) Ds.

Kommentera

Publiceras ej