Hej!
Fick pina mig upp imorse, är nog mer död än levande efter så få timmars sömn. Bara massor av skit som snurrade runt i skallen, som tur var hade jag någon att prata med på andra sidan av luren där ett tag när tiden gick olidligt långsamt och klockan var för mycket. Så det var skönt. Nu sitter jag på min svenska lektion och vi håller på med vidrigt tråkig grammatik, vill bara hem och lägga mig under täcket igen och ligga där resten av dagen. Har både PLL och Hart of Dixie som väntar när jag kommer hem så jag har åtminstone något att fördriva tiden med.

Och så såklart ett stoooort grattis till Sofie som idag blir 18 år och därmed är äldst i vårt "lilla häng". Hoppas hennes dag blir grym och att hon får många fina saker, det är hon förtjänt av. Troligtvis går vi tjejer förbi ikväll och lämnar presenter och bjuder på något att fika på. :)

Kommentera

Publiceras ej