Long time no see.
Julen sjunger på sista refrängen för detta år och jag ligger i min säng och mår fortfarande superdåligt sedan gårdagens bravader. Hade en sjukt kul kväll till fram tills efterfesten som var helt värdelös. Hundar och dryga människor. Men, jag hade lovat mig själv en efterfest eftersom det var läge sedan sist, och det blev det ju!

Annars har julen i år vart bra, fick vad jag önskade mig och det var en mysig kväll. Såg på Believe Movie med mina systrar den 22:a och den var bra. Tycker dock Never Say Never var bättre, mer personlig. Men ja, han är fortfarande älskvärd! Nu är det bara att ladda om batterierna tills nyår, ska typ på en project X fest så det ska bli spännande haha. Men ja, nu ska jag ärligt talat gå och lägga mig för allt jag vill göra är bara att sova haha. 

"Nykter" bild på mig och Fanny från igår!

Kommentera

Publiceras ej