Nu har jag återigen landat i Nynäshamn efter att ha var på resande fot igen, denna gång var det som sagt Turkiet, Marmaris som gällde. Har haft en toppen vecka med mina fina och träffat helt underbart härliga människor som det var sorgligt att säga hejdå till..

Vi har haft grymt väder varje dag, äckligt varmt och bara latat oss. Bargatan en kväll, annars hängde vi mest på hotellet eller med några i Entertainment Teamet (som jobbade som underhållare på hotellet) på kvällarna. Blev faktiskt en rätt sjuk vecka på många plan. Har helt gått emot mina egna principer eftersom jag i vanliga fall ogillar turkar (dem som bor i Turkiet) eftersom dem är så på och inte hajjar ett nej, men jag träffade en riktig tiopoängare där nere. Herregud är allt jag egentligen kan säga, finner liksom inte orden för honom.. Varför kan han inte bara bo i Sverige haha? Saknar honom redan, alltså att kolla på. Låg typ vid poolen och dregglade så illa att Jessica var tvungen att be mig stänga munnen...

Men ja nog om det, är i alla fall väldigt tacksam för denna vecka och jag saknar redan dem man lärde känna, hotellet och värmen. Men nu är man tillbaka i verkligheten, det känns när man sitter med ett papper framför sig och ska lära sig en dikt utantill tills imorgon. Suck! Måste dock sova snart, har sovit alldeles för lite de senaste dygnen.

Kommentera

Publiceras ej