Hej på er!
Vaknade redan vid nio imorse, var riktigt pisstrött igår när jag kom hem. 
Hade ju matteprov igår (behövde bara ha det ena, får göra det andra på måndag), och förhoppningsvis blir jag godkänd men man vet aldrig.. Sen åkte jag hem, lekte med G12an och åkte till stallet för att ha en riktigt nyttig teorilektion. Därefter åkte vi (jag och Emma) till Matilda och sen gick vi ner till Game4Real eller vad de heter. Vi + 7 till skulle spela laserdome. Bara en massa tjejer haha, undrade lite hur det skulle sluta men fan vad kul det var alltså. Skrek och sprang runt som en tok i 2x15 minuter, roligaste jag gjort på länge. Har dock en massa blåmärken på mina armar och en fruktansvärd smärta i ryggslutet, men det var det värt. Är man krigare så är man! ;) Dock förlorade vi gröna båda gångerna haha..

Om ca. 1 ½ timma ska jag åka till stallet för att tillbringa hela min eftermiddag där. Skåpet ska städas lite och sen ska Emma rida privatlektion och lite så. Har ändå inget bättre för mig, ikväll blir det förhoppningsvis vinmys och sen kanske lite festligheter med mina vänner? Hoppas iallafall. Ha en toppen dag allesammans!

 

1 kommentarer

Anonym

01 Oct 2012 12:43

du är riktigt vacker

Kommentera

Publiceras ej