Glömde nästan någonting roligt. Uffe har fixat så att vi får hyra hans gamla chefs stuga uppe i Åre under påsklovet. Så mellan 31/3 - 7/4 så är vi i Åre ett ganska stort gäng, plus Emma då. Och det bästa är att min finaste underbara vän fyller hela arton den 1/4 så det innebär att vi kommer fira hennes dag med skidåkning, bärs och afterski på kvällen. Det kan fan inte bli mycket härligare än så. Åre är som ett andra hem i mina ögon och jag längtar som en tok tills vi befinner oss där. När vi åker upp var det lite mer än tre år sedan jag och Emma tillsammans var där sist, och den här gången är vi 18. Har så jäkla mycket att se fram emot nu när jag tänker efter. Och det är så jag måste försöka hålla fast vid varje gång jag känner mig nere. Särskilt nu när tiden går så fort, vill inte missa någonting egentligen.
 
2013 kommer nog att bli ett riktigt jävla bra år, det tror jag på!

2 ½ år sedan nu, hahaha minns när vi tog dem här bilderna. #throwbacksunday

Kommentera

Publiceras ej