Hej! Idag var en ganska fullspäckad dag. Var tvungen att vara barnvakt åt lillasyster i några timmar så hon fick tyvärr hänga med på stan och se sin födelsedagspresent. Men å andra sidan är det ju på ett sätt bra för då fårhon vad hon vill ha. Sen åt vi + Emma Subway och därefter tog vi bussen till Via och gick upp mot Ica. Fixade lite och köpte grejer till Halloween (stavas det med två l?). Mamma hämtade upp oss där och så åkte vi till Coop där jag köpte ballonger och lite sånt. 

Sen hem till pappa, hämta grejer som ska packas ner ikväll och så köra han och jag hem Emma. Nu är jag här hemma hos mamma. Har tröstätit lite B&J glass och försöker även trösta mig med att jag slipper vara hemma i hela 4 dagar. Och när jag kommer hem är det bara att tagga om för en, förhoppningsvis, skit kul lördag. Men det tror jag nog. Så nu ska jag iallafall packa ner det sista och glo i väggen tills John Blund bestämmer sig för att besöka mig. Det brukar ta minst 7 timmar tills dess så jag lär få vänta länge. Nu vet jag dock inte hur mycket vi kommer höras nu under dessa dagar så jag föreslår att ni kollar min Instagram (tjussefin) om ni vill ha bättre uppdatering. Men vi kanske ses här, annars får ni ha det bra. Det ska jag ha!

Dagar och stunder i livet när allting var bra, varför kan det inte vara så lite oftare?

Kommentera

Publiceras ej