Sitter hemma hos pappa för tillfället.
Ska hjälpa honom med lite saker nu medans han är borta, usch saknar honom redan.. 

Har varit hos mormor över kvällen, hon kom och hämtade mig på jobbet när jag slutade och då åkte vi ned till centrum för att jag skulle köpa nya svarta jeans (mina favoriter gick sönder på midsommar.. inte ens 3 månader vart dom!!) och så köpte jag en blus jag spanat in länge på Lindex. Svin fin! Sen gick vi på konsum och sen åkte vi hem. Plockade smultron och jordgubabr och lagade mat, hon är verkligen världens bästa mormor. Får alltid lika dåligt samvete att jag inte hälsar på oftare. Måste skärpa till mig.. En av mina största inspirationer är hon, alltid lika godhjärtad och glad. Enkel att prata med också. Blir alldeles varm i kroppen bara när jag tänker på henne, man kan inte ha en bättre mormor än så. Kärlek!

Men aja, nu har jag icke tid att sitta här längre. Måste hem till mami och ge katterna mat och fixa lite. Imorgon blir det förhoppningsvis krök/grill och roliga lekar med lite härligt folk, längtar som tusan efter helg! Bara 3 veckor kvar nu sen har jag två veckors ledighet då jag bara ska NJUTA! Sen tillbaka för att jobba två veckor och därefter börjar skolan, inte mycket till lov för mig inte. Men jag kämpar på in i det sista, det lönar sig i slutändan - bokstavligen! :)

Eftersom det vart lite bildsnålt nu på sistone så får ni två från Midsommar.

1 kommentarer

amanda molander

28 Jun 2012 21:39

Frågestund just nu på min blogg! Jag svarar på exakt allt! :)
http://amandamolander.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

Kommentera

Publiceras ej