Väldigt olägligt måste jag säga! Har ont i låren, vet inte om det är pga Julias osköna sadel eller om jag bara är otränad. Men det är det värt i vilket fall som! Kom upp i tid imorse och va i stallet lite innan sju, skulle hämta in Gulan och Zelma. Ingen av dom ville bli hämtade men tillslut fick Emma tag på Zelma och sen hjälptes jag och Fia åt att jaga Gulan som tvärvägrade. Så det slutade med att jag markade första passet med Zelma som var på hugget (som alltid!) och sprang på lite för mycket, men som vart riktigt fin på slutet. Mycke bättre än igår, och Fia tyckte det såg bra ut och tyckte det var bra att jag inte gav upp, så jag är super stolt. Sen andra passet tog jag Julia som ändå stod inne och var ledig. I början gick de Inge vidare.. Kände mig som en nybörjare. Så då vart jag sur på mig själv och försökte fokusera mer på drivning och stadiga men mjuka händer. Och mot slutet släppte hon och började jobba med mig istället för mot mig, så de sista 10 flöt på bra och hon var riktigt fin. Det lönar sig att inte ge upp fast det går dåligt, det är något jag har lärt mig endast idag!

Kommentera

Publiceras ej