Hej hörrni!
Fick fan mer tid för bloggen än vad jag trodde. Som om mina hjälpredor Emma och Lina var mycket till hjälp! Just nu sitter jag här själv på hotellrummet. Matilda, mamma och Alva är och fixar manikyr/pedikyr och Uffe och Henkan är och köper skor. Jag chillar här för mig själv jag. Vi har varit på Staten Island idag och.. jag vet inte vad vi gjorde där. Vi tog färjan och fick värsta wiewen över NY, helt sjukt vad höga husen är när man ser dem på långt håll. Ikväll ska vi väl antagligen äta middag och sedan blir det nog att spendera de allra sista pengarna. Imorgon klockan 23:00 går vårat plan, så är inte i Sverige förnst på tisdag kväll typ. På ett sätt vill jag inte hem för det är så skönt att slippa allting när man är borta såhär, men på ett annat vill jag. Men förhoppningsvis blir det en resa till i September, men då följer förhoppningsvis mina favoritbrudar med och då jäävlar är de flippmode som gäller.

Kommentera

Publiceras ej