Hej "alla" läsare!
Hoppas eran dag har varit gladare än min. Har varit på riktigt underligt humör, ena stunden bra och i den andra mindre bra. Alltså var det inte riktigt min dag idag, men så kan det vara ibland. Fick i vilket fall som VG på min spanskaläxa så jag kan pusta ut. Hon får gärna sänka mig till VG i spanska, jag klarar fan inte av pressen att behålla ett MVG där när nationella i språk drar i gång. Hua.. rysningar i hela kroppen typ. Men jag ska stå ut med skiten tre år till..

Har läst igenom NO:n nu och ska väl göra det lite senare igen, när jag gått en prommis hem till pappa. Har ångest över att jag tryckte i mig lite godis idag, min lillasyster övertygade mig. Och ja, hon kan vara övertygande! Har liksom kommit en i en sån period man får ibland då man mår dåligt av att se sig själv i spegeln. Men förhoppningsvis kommer nog mitt gymkort imorgon eller i början på nästa vecka, ska nog klara mig tills dess. Så nu blir det en prommis till pappa och inget mer snask ikväll. Inte imorgon heller.. Strikt ska det bli!


Saknar det där håret, brunheten och mina gamla ögonfransar. Buhu.. ge mig sommar!

Kommentera

Publiceras ej