Borde egentligen ligga och sova nu. Jag ska vara på jobbet klockan 06:00 imorgon bitti, aaaaastaggad! Fy i helvete vad jobbigt det kommer bli att komma upp imorgon, hur i helvete ska jag orka? Dessutom är det inte mitt enda pass utan jag jobbar på förmiddagen, så jag lär få gå hem och ta en powernap sen för att orka med kvällen. Då ska vi börja med att äta tacos och föra här och sedan ska vi förhoppningsvis gå all in. Älskar dem där tjejerna på det sättet att dem alltid är taggade på äventyr. Sen hur det slutar det får vi allt ta och se, woop woop.

Kom nyss hem iallafall. Var ute på ringvägwen med Mickis, Hanna och Emma på "måsberget". Drack lite vin och cider och bara pratade om allting. Sjukt mysigt, synd bara att man var tvungen att dra. Men men, cash is king! Mötte iallafall på två engelsktalande herrar precis efter Oskarsbron. Vi pratade om hamnen, Nynäshamn i sig, tatueringar, rökning och så vidare. De tyckte min engelska var bra trots att jag talade om att jag var nervös när jag pratade med folk jag inte kände på engelska. En av dem var från London och en var från Chicago. Hur hamnade dem här liksom?? Fint var det här iallafall, enligt dem. Nåja, nu ska jag snart sussa i min säng annars finns det inte en chans i heeelvete att jag kommer uåpp imorgon. Så godnatt peeps! Önska mig lycka till att komam upp imorgon bitti..

1 kommentarer

Oskar

30 Jun 2011 23:33

rocka fett imorgon och lycka till! :)

Kommentera

Publiceras ej