Sitter och dödar lite tid, har städat och diskat och röjjt undan här hemma. Dock så har vi ju nyss flyttat in så det går ju inte riktigt att få alltign så "prydligt" som jag kanske skulle vilja egentligen, who the hell cares? Aja, vaknade redan vid sju (eftersom jag gått upp runt då alla andra dagar denna vecka) men lyckligtvis somnade jag om till ca. halv tio då jag gick upp och började städa. Nu är det bara lite kvar men pappa dammsuger borta på Trehörningen fortfarande så får göra senare.

Under tiden lyckades jag hitta mina klackskor (tack och lov), och eftersom jag redan är så dystert klädd (nästan bara svart) så tänkte jag att jag skulle pimpa dem lite. Kan iofs inte ens gå i klackskor men fan, får väl göra mitt bästa. Det vart iallafall rätt bra, om man får säga det själv, jag kanske inte är så okreativ som jag trodde. Aja, nu ska jag fortsätta städa undan. Tjingeling!



Kommentera

Publiceras ej