Hej på er!
Vaknade redan vid nio snåret och gick upp runt tio, sedan vid elva kom mickis hit och gjorde mig sällskap. Hon lånade en tröja av mig och sedan satt vi ute i solen (som nu har försvunnit? :( ) och åt mackor och chillade lite. Sen satt vi och taggade till spelet Bubbletroubble på internet, vilket liv haha. Hon drog runt halv ett för att jag skulle kunna hoppa in i duschen och dona lite. Ska packa kläder och måla naglarna för första gången på hur länge som helst. Jag gör aldrig det längre! Sedan kommer Emma och hämtar mig och så ska vi handla och vid tre kommer lite tjejer hem till Emma så ska vi grilla, dricka och äta efterrätt. Sedan vidare på äventyr, hoppas på en grym dag och kväll. Men det blir väl vad man gör det? Fjortishelg eller inte, jag har tänkt att ha lite kul ikväll! Njuta och vara glad, finns inget annat alternativ.. åtminstone inte denna dag. Så jag avrundar här. Ha en super (hehe) bra valborg!

1 kommentarer

Oskar

30 Apr 2011 17:31

Tack detsamma! :)

Kommentera

Publiceras ej