Fan vad jag älskar att det är fredag!
Den här dagen har gått riktigt fort. Började med att jag tog sovmorgon sen hämtade Emma mig och då hade vi endast en mattelektion innan lunchen och sedan lunch i nästan två timmar eftersom vi inte hade någon engelska (vi skulle på konsert). Så vi drog hem till Emma och chillade där och åt sedan drog vi till kulturskolan på konsert vid tolv. Efter det tillbaka till skolan ha en lektion där vi labbade helt själva så det gick fort (och bra också?!). Nu är jag hemma och ska testa min klädsel inför imorgon, vill bara lalla runt i den där klänningen hela dagarna. I love it! Sen kommer Emma och hämtar mig och då drar vi till stallet för att ha teori. Ikväll blir nog en lugn kväll, men det är skönt det med! Ha en nice fredag peeps.




Dagens "look", Emma och jag på matten (alltid lika seriösa), och en suddig jossan..

2 kommentarer

Emelina

29 Apr 2011 16:02

Kan inte du vissa din klänning du ska ha på dig imorrn? :)

Liger - det största Cat i världen.

29 Apr 2011 21:11

Nice !!!

Kommentera

Publiceras ej