Hej hörru nini.
Sitter och chillar galet i min säng och allting känns så jävla underbart och hela livet är helt fantastiskt at this point.. fast? Mår så jävla pissigt så det fan inte är sant, har aldrig varit så här bakis, förutom första fyllan men den räknas inte. Festen var typ bra till en början och alla went with the flow, som det ska vara. Snacka lite med obekanta ansikten och mer bekanta ansikten, alltid kul. Sen så började det spåra ur när någon ropade "polis" och sånt, och det blev kaos. Två tavlor ramlade ned och så låg det glas över hela hallgolvet och utanför stod polisen så alla greps typ av panik. Helt stört. Trampade rakt på en sån där glasbit men vart bara en skråma som tur var! Hittade iallafall mina grejer och lyckades smita förbi poliserna och så blev det som det blev.

Sen gick vi upp till bowlinghallen och stod där med en jävla massa folk, och sen blev det typ massa ändrade planer så vi hamnade ända borta vid Willys. God knows why men aja. Kom inramlandes vid tio i två och mamma var icke så glad så det vara bara att gå och lägga sig med smink och allt på, men hann byta om till sovkläder och sen däcka jag i sängen. Resten, kan vi utesluta för eran skull. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för hockey match och kalas för lilla Alva som fyller 6 år idag! Mitt hjärta börjar bli stor! :)

 
Trots allt var jag i vilket fall som nöjd med hur jag såg ut. Håret vart skit fint tack vare Lina!

Kommentera

Publiceras ej