Hej hörrni!
Ska straxt gå och lägga mig faktiskt, blev lite väl sent igår. Mina ben ömmar som tusan och jag känner mig nästan svimfärdig. Men fy bubblan vad glad jag är över att jag har ridit idag. Som jag saknat att sitta i sadeln, även om jag är ringrostig som tusan och trots att det känns som jag glömt inprincip allt jag lärde mig på sju år.. Kände mig som ett riktigt mongo ett tag, men trots det är det fortfarande en av dem bästa sakerna jag vet! Känna att man har kontroll, att man får glömma allt annat för stunden och bara ha kul. Det här stärkte nog det jag gått och grubblat över hela tiden - ska jag börja igen? Men känner inte bara för att rida en gång i veckan då, jag vill nog satsa lite mer isåfall. Rida oftare, lära mig mer och börja tävla och sånt..

Men snart börjar gymnasiet och jag kommer vilja fokusera på skolan, så det kör ihop sig lite grann. Men jag ska tänka på saken, men jag tror nog det är dags att återta något som en gång var rätt viktigt. Den som lever får se..

Kommentera

Publiceras ej