Tjoflöjt folket!
Kom ut ur duschen för ca 20 minuter sen. Tog en lång dusch. Hade varit ute på en promenix runt Ringvägen och efter det kan jag säga att jag var rejält frusen. Det är ta mig f*n inte varmt på kvällarna alltså, nej usch! Tog bara någon enstaka bild men det började skymma och det var dessutom aningens för kallt för att trycka på knappen för att knäppa en snygg bild. Lite besviken är jag väl, men det är sånt man får leva med! Kommer fler chanser. Har iallafall fixat min praoplats nu, och det är som en tyngd lyfts från mitt bröst. Även fast jag inte gjorde någonting sjäv inprincip, vilka räddare i nöden det finns!

Nu är jag så in i bängens trött så jag ska snart krypa ner under mitt mysiga lilla täcke och sms:a lite. Imorgon är det onsdag och sedan torsdag så jag går bara två dagar till i skolan sen är det lov. OOOOHYEAH!!






Äre OK om ni får nackspärr eller något? Orkar inte vända på bilderna. Deal with it.

Kommentera

Publiceras ej