Hej igen! Nu är jag hemma, och har varit det i ca 1 dygn. Kom hem igår kväll och kastade ur kläderna ur resväskan och drog till min pojkvän. Blev kvar där över natten och hade det übermysigt! Bilresan hem var lite av en plåga fast ändå rätt skön, eftersom jag hade Emma som alltid livar upp stämningen vid min sida. Vi har alltid så jäkla roligt ihop. Och den här veckan var så jäkla kul, vi skrattade nästan hela tiden. Visst var vi irriterade på varandra i vissa lägen, men det blir lätt så. Men i slutändan så kan man dra den slutsatsen att vi verkligen hade super kul! Och som jag skrev så kunde jag inte blogga mer och hade essutom ingen lust att sitta vid datan. Dem kallar det ju inte semester utan anledning? Vi bastade och kollade på film på kvällarna istället, mycket bättre om ni frågar mig. Men nu är jag hemma igen och är i sjukt stort behov av att blogga av någon anledning! Min blogg är super trist just nu, men ändå MÅSTE jag skriva. Konstigt. Och dessutom har jag tagit en massa bilder under resans gång, men dem laddar jag inte upp idag.


Just nu väntar jag på bebis, han skulle komma hit efter han ätit. Måste ha hjälp med ett fotoprojekt som ska vara inlämnat på tisdag. Dessutom har jag en NO fördjupning jag inte haft en tanke på som ska lämnas in.. imorgon?! Panik! Fast det ordnar sig säkert, det gör det alltid! Man måste bara våga tro.


Jag kontrar din underbart fina text med denna underbart fina bild på oss! ;) Jag älskar dig enormt mycket Frida!

Kommentera

Publiceras ej