Jossan och Emma? Nu måste ni komma hem, så är det bara, jag klarar inte en minut till i den här skithålan utan er. För det är ni som gör mitt liv värt att leva typ. Det låter säkert överdrivet, men så är det tjejer, ni förgyller min vardag på ett sätt ingen annan gör. Ni är dom gladaste,roligaste,suraste,flumigaste,underbaraste, och fantastiska människor jag någonsin har lärt känna, och jag är så sjukt glad att jag gjorde det.
1 år - det har vi haft tillsammans, och om jag får bestämma ska det bli många till, vi ska ju ta körkort och gå på krogen tillsammans och sena nätter med one night stand och jag vet inte allt, vi ska åka utomlands tillsammns. Allt ska vi göra tjejer, om jag får bestämma.
Men just nu kan vi inte göra någonting tillsammans förutom att smsa och ringa, men jag vill egentligen inte smsa eller ringa, asså inte göra det först för jag vill inte störa. Jag vet att ni har det så sjukt bra i Åre utan mig, det tvivlar jag inte en sekund på, och jag unnar er allt det. Men jag hoppas på att ni tänker iallafall lite på stackars mig som är kvar i våran skitby, får det är vad det är en liten skitby, men det är våran by, det är Min Jossan och Emmas, we gonna run this town tonight, and every other night after that.
Jag saknar er så sjukt mycket tjejer och jag kan inte vänta tills ni kommer hem på lördag, jag måste få träffa er, jag måste få prata, jag måste få flumma, jag måste få vara mig själv, för ni är dom enda jag kan vara mig själv med, och jag känner mig så trygg med er. Mina bästa vänner.
Tjejer? You mean the world to me. <3



/ Deras Frida Bajse <3 ( har även skrivit på emmas blogg, http://emiiq.blogg.se/ )

Kommentera

Publiceras ej