Har suttit en evighet snart och försökt hitta en låt som sätter fingret på hur jag känner för dig. Men ingen är ens i  närheten, för det finns inga ord för den här känslan. Och trots att det om snart bara 3 dagar har gått 1 år och 7 månader sedan det blev vi, så känns det fortfarande i magen när du säger dem tre underbara orden varje flicka vill höra. Jag kan fortfarande känna pirret i magen när du kysser mig. När du håller om mig och jag får vara i din varma mysiga famn. Där jag känner att jag hör hemma, där jag är trygg. Och jag kan inte förstå hur en enda människa kan få en att må så jäkla bra. Du är som min bästa vän och min pojkvän i ett. Vi kan ligga i timmar och bara skratta åt hur töntiga vi kan vara när vi är med varandra, när vi är oss själva. Och det svider lite grann att säga det men ibland tror jag att du förstår mig bättre än vad jag själv gör. Eftersom jag inte kan beskriva hur jag känner för dig med endast en låttext så har jag tagit några citat ur en några av mina favorit låtar.


"Beacuse you live and breathe. Beacuse you make me believe in my self when nobody else could help."
"Some say love it is a hunger, an endless aching need. I say love it is a flower, and you it's only seed"
"Some people want it all but I don't want nothing at all. If it ain't you baby. If I ain't got you baby."
"A place to crash, I've got you. No need to ask, I've got you. I'm proud to say.. I've got you."
"When you look me in the eyes and tell me that you love me, everything's allright."
"You love me for who I am, like the stars hold the moon."
"Way up high or down low, I'll go wherever you will go."
"Some people wait a lifetime, for a moment like this."
"You got a piece of me, and honestly..
My life would suck without you"

1 kommentarer

Emmy Amanda

24 Feb 2010 22:43

sv.okej då det jag ;) hihi <3

Kommentera

Publiceras ej