Hello people!
Hur är läget då? Här är det bara bra. Kom hem för ca en timma sedan från en långprommis med Frida och Danni. Känner mig helt jäkla slut, men då vet jag att jag kommer att sova väldigt gott ikväll. Vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord och det var jäkligt kul. Hade satt på mig en rejäl hög med kläder och två par tjocka strumpor så jag frös inte ett dugg. Dessutom så brände man nog en och annan godis så mycket som vi gick runt utan att stanna. Eller jo, en gång för att gå in på konsum och köpa cola och hallonbåtar. Ja det där med att bänna onyttigheter kanske inte höll så bra för min del. Haha! Nej det där var väldigt mysigt så det får vi nog ta och göra om tycker jag iallafall jag?  

Nu måste jag läsa igenom min NO läxa som är tills imorgon. Har inte pluggat ett skit! Usch jag orkar inte med skolan, it sucks. Tur att det är lov om bara en skoldag till, jag behöver verkligen få komma bort från allt. Bara umgås med vänner och kunna få sova ut om dagarna istället för att behöva dra sig upp ur sängen klockan 7 5 dagar i rad och sedan sitta i skolan och bara lyssna med ett halvt öra. Nej tacka fan för att vi har lov då och då. Det behövs minst sagt. Men som jag sa, nu måste jag läsa igenom den där NO läxan så att den sitter någolunda bra och sedan måste jag sova. Är så sjukt trött så det finns inte.


Dagens outfit


Gårdagens outfit

1 kommentarer

danni

02 Mar 2010 18:58

det tycker jag verkligen att vi måste göra om, väldigt snart också! :D

Kommentera

Publiceras ej