Just nu vill jag bara ställa mig och skrika rakt ut. Jag vill få svar på en hel del frågor, som t ex. vad fan det är för fel på mig? Och varför allting känns så himla konstigt just nu. Jag vill inte träffa någon, vill inte vara med mina allra bästa vänner. Vill inte prata med någon, för det är ingen som förstår. För jag gör det inte själv, jag förstår inte heller vad mitt j*vla problem är. Du borde lyssna på honom, åh fattar du inte det?! Varför förstår du inte att han har helt rätt. Jag vill inget annat än att du ska förstå det, och att jag önskar att det inte vore så att han hade rätt. Men han har det. Och det är bara att ta den smällen. Sanningen gör ont, men en lögn gör ondare. Du borde gjort som han sa, när du hade chansen.

Kan man spola tillbaka tiden? Finns det någon "spola tillbaka" knapp som man kan använda när allting blivit fel? Om den finns, skulle jag vilja använda den nu. Jag skulle ändra på en hel del misstag jag gjort. Och jag skulle stanna tiden i det läge där allting var som lyckligast. Om det bara vore möjligt. Om det kunde gå. Om någonting kunde fungera som det ska just nu vore det ju bra. Kan inte ens glädjas åt att vi typ äntligen fått huset sålt. Jag kan inte. Jag försöker och det funkar inte. Vad är det för fel på min kropp just nu? Varför låter min hjärna alla idiotiskadummaihuvudet tankar ta över? Varför säger inte mitt hjärta sådana saker jag vill höra? Varför denna drastiska händelse? Jag vet inte vart allt som hänt nu kommer leda mig, men jag hoppas att det leder till något gott. Efter regn kommer solsken, eller är det inte så det är meningen att det ska funka?

Men ändå, jag vill inte något av det här längre. Jag vill ha dig, er.. så som det var förut. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka och inte göra det jag gjorde. Jag önskar att allt vore annorlunda. Att jag vore en bättre människa. Som faktiskt förtjänar er. Men jag är ledsen, jag är inte Einstein. Jag har ingen tidsmaskin och jag kommer nog aldrig kunna uppfinna en heller. Jag är bara en typisk 15 åring som gjort ett, eller flera misstag. Jag är bara en 15 årig tjej med en hel del tonårsproblem.. i mängden.

Kommentera

Publiceras ej