Hej hej bloggen!
So sorry för ganska urusel uppdatering idag, har varit ganska busy. Eller ja jag har gjort en massa saker så har bara inte haft tid. Kort sagt. Har varit med Adam en stor del av dagen och efter det drog vi vidare till Emma. Det slutade med att vi kollade på film hemma hos Anton för 3:e dagen i rad. Idag blev det Eden Lake som jag redan hade sett. Riktigt obehaglig film! Nu ligger jag och Adam hemma hos mig och kollar på Hulken, jag ska bara blogga klart sen ska jag lägga mig och mysa med honom. Imorgon fyller min lillasyster 5 hela år.. tänka sig vad tiden har gått fort! Jag kommer ihåg att jag var 9 år när hon kom hem till oss för första gången efter en natt på BB, jag fick inte hålla henne pga att dem var rädd att jag skulle tappa den stackars ungen. Jag förstår dem.. jag har ingen bra förmåga med barn ändå så! Hehe. Har aldrig tänkt på att hon fyller år på självaste Halloween, utan det kom jag på för bara någon dag sen. Vad har ni för planer för imorgon då, någon utklädnad eller något sådant? Ska ni gå "bus eller godis" eller festa som galningar?



Själv ska man se ut såhär och skrämma skiten ur folk *host*.

Kommentera

Publiceras ej