Hejhej.
Det där inlägget igår blev helt knasigt. Som ni säkert vet fick jag åka in akut till Saxa i onsdags, magen krånglade. Sen dess har allt gått i en bergochdal-bana, har haft ont till och från på samma ställe varje natt. Har oroat folk jag älskar och har varit orolig för mig själv. Inte hade jag fått några svar heller. Så igår när jag hade varit ute på sjön med mina helt underbara vänner och haft super mysigt så började det göra ont i magen igen. Och det vägrade ge med sig, så bev hämtad av syster hemma hos älskling och så åkte vi vidare till pappa som hade gäster. Låg och grinade hela middagen i soffan, vred och vände på mig i plågor. Efter maten (som jag inte åt) så satte det av mot södertälje sjukhus, Emma följde med som sällskap. Världens finaste vän! Redan då hade det magonda gått över, men det var ingen idé för oss att vända. När vi kom in dit vart beskedet att jag var för liten för röntgen (15 års gräns). Så det var bara att åka hem igen, surt! Vaknade då imorse klockan 8 av samma smärta och då tog mamma mig till närakuten och då hade jag 38 graders feber, på morgonkvisten. Det var tydligen väldigt högt. Dom kom fram till att jag har urinvägsinfektion, inte alls roligt. Så tog dom ett blodprov (stick i fingret) som gjorde super ont! Nu så ska jag äta penicillin i en vecka, tre gånger om dagen. Det är så pass starkt att idag har jag bara sovit, haft feberyra och sovit igen. Nu vet ni iallafall att jag lever trots att dte blev lite konstigt, sorry men är lite vimsig pga febern. Ni får alltså ursäkta mig.

Kommentera

Publiceras ej