Nu är den sista dagen på detta underbara år här. Jag har aldrig varit med om ett år som innehållit som många saker. Och jag har heller aldrig varit med om ett år som gått så fort. 2009 var ett år som innehöll allt. Och då menar jag verkligen allt! Ett sjuhelvetes jävla år. Och jag har aldrig någonsin haft så kul eller träffat så många nya människor. Men jag har även gjort misstag som jag än idag ångrar. Men det som är gjort är gjort. Och om det är något jag lärt mig under det här året är det att man verkligen måste kämpa för att nå toppen, där jag är nu. Det går inte att bara vänta på att något ska hända, utan man måste ta tag i det och ge gärnet. Vad har man att förlora? Om man aldrig vågar får man aldrig någonsin veta. Det har jag lärt mig. Och under 2010 kommer jag att lära mig massa mer saker. Även fast det är lite sorgligt att lämna detta år bakom mig, eftersom det gett mig så mycket så känns det skönt. Nyår är en början på något nytt, något bättre, något ännu lyckligare. Vad det är vet jag inte än, men det återstår att se. Och ja, jag är lite nervös. För man styr inte över ödet, det som händer.. det händer. 2010 kommer att bli ett bra år, I know it. Och jag kommer spendera den här kvällen ihop med människor jag verkligen gillar, hur toppen kan det inte bli?

2010 kommer att bli toppen. Och jag ska bli ännu starkare under det kommande året. Jag ska sikta mot stjärnorna. Jag vet vad jag är kapabel att ådstakomma. Bara jag kämpar. GOTT NYTT ÅR PÅ ER! Ha en grym kväll.



Kommentera

Publiceras ej